Latest Posts

Sakit hati yang dasyat .

By May 23, 2012

Pernah berharap?
Pastu orang kecewakan?
Benda penting orang tak hiraukan?
Sebab benda tu takda kaitan ngan diorang?
Sebab yang susah tu kau sorang ape diorang nak kisah?
Diorang pun tak pedulik kau susah?
Best kan rasa mcm nie?
Sumpah best ?
Best?

Pernah berjanji?
Janji yang kau amik ringan?
Sebab bukan kau yang tanggung ?
Orang tu yang tanggung lantaklah dia nak berharap?
Ape kau peduli kau cukup semua biaqlah dia nak susah ke melarat ke?
Kau rasa puas lah buat orang macam nie?
Kau suke?
Kau puas hati?
Tahniah.

Pernah sakit hati?
Yang berdenyut-denyut hati tu?
Seriously kau dapat rasa denyutan maha hebat dalam dada
Akibat hati yang nak explode kesakitan?
Memang macam damn?
Seriously ?

Terima kasih 


argghh botak ni tak bagi motibasi kat aku langsung . Woi aku sedih ni pujuk la saaaaaat.................. 

Huahuahua
Takpelahhhhhh sedih macam orang nak mampus

Nobody should know the reasons.

Akmal , cepat ambik saya.(T___T)v
I need u , right here , right now .
Cepatlah...
..................Orang orang menyakitkan hati saya.................

You Might Also Like

13 Readers ♥

  1. pergh.. rilex2.. cool... hehehe

    ReplyDelete
  2. saba2... asam garam kehidupan.. hi3

    ReplyDelete
  3. sabar ye dear :)

    btw , ara letak blog ni kt bloglist.. senang nk bw nnti :))

    ReplyDelete
  4. pha : cool..huuu sobs sobs

    jannah: (T__T)v

    ara afiq : huuu. thanks ye Ara :)

    ReplyDelete
  5. Mai. Chill ah beb. haha :DD

    ReplyDelete
  6. take it easy sis. jgn fikir sgt k. :)

    ReplyDelete
  7. Chill tau CikMai. Ignore je k :)

    ReplyDelete
  8. alahai banyaknya soalan dari atas sampai bawah . nak jawab yang mana satu nih ? haha
    sabaq cikmai . tak puas hati gi cakap terus atas muka .

    ReplyDelete
  9. saborr cikmai. untunglah ade bf pebyejuk hati :)

    ReplyDelete
  10. be cool like sifuu. ngee~~~

    sabo jela nak..... huhuk

    ReplyDelete
  11. sabar cik mai.
    bila kita disakiti berzikirlah then kita akan lebih tenang.

    ReplyDelete
  12. thanks kawan kawan semua :")

    ReplyDelete
  13. errr... itu dialog botak dalam drama ke??
    Rajinnya mendengar dan menaip..

    ReplyDelete