Giveaway Planner 2017 by @papernplanner


Giveaway Planner 2017 by @papernplanner
~KLIK BANNER UNTUK JOIN~

Instagram Mai : @noormaizan 

Whatever Apa-Apa Sahaja


Ini adalah kali pertama saya menjejakkan kaki ke blog Whatever Apa-apa Sahaja, the first thing yang menarik perhatian saya mestilah link blog ini sendiri yang....perghhh sempoi baqhang. Hahaha. 

A BLOG ABOUT LIFESTYLE, SHOPPING, RECIPE, FOODS, HOBBY, ACTIVITIES, CRAFT AND SO CALLED WHATEVER APA-APA SAHAJA..

Yang saya suka pasal blog Whatever Apa-apa Sahaja adalah kerana description blog yang lengkap, so sebagai guideline la untuk pengunjung baru macam saya. Gambar penulis! Ya kalau baru kenal sesuatu blog baru, mestilah gambar penulis yang saya cari, bukannya sejenis penyibuk atau bersifat menilai sesuatu dari rupa, tapi saya rasa lebih mesra dengan mengenali wajah pemilik blog tersebut. Hihihi. 

Nak cari apa? Habaq ja, semua ada lengkap dekat sitemap atas blog tu. Nak lifestyle ada berderet dropdown menu kat situ dan resepi, info, diy, dan quotes pun ada. Syok lepak situ. 

Penyusunan sidebar pun okay, gadget penting macam follower, blog archive dan chatbox ada pun dah kira bagus dah. Tapi nak lagi best? Ada recent comments! Hahaha, rajin-rajinlah komen kalau nak tengok komen kita muncul kat situ. 

Heee, banyak pula komen, setakat ini sahajalah pendapat dari saya, selamat maju jaya :D

Saya Tag!
04. Kak Sha 
05. Kak Lea

Dan semua yang berminat nak join giveaway yang awesome dan memiliki planner 2017 yang comel sangat tu, cepatlah join laju-laju kat SINI.

Post a Comment

2 Comments

  1. comelnya planner tuu. gud luck mai!

    ReplyDelete
  2. thkas tag unni :P baru ada masa buka blog semula.. jap g join.. good luck mai

    ReplyDelete