Dalila Handsock | Handsock Muslimah yang Murah & Cantik

Dalila Handsock

Dalila Handsock


Pernah dengar Dalila Handsock? Dalila Handsock menawarkan sarung lengan untuk muslimah yang murah dan cantik tau. Kalau zaman dulu handsock plain dan membosankan je kan, dah tu sekali basuh je dah berbulu dan loose dah. Hahaha, sekarang tidak lagi, sebab handsock pun dah maju dengan design dan kualiti yang semakin baik.

01// Kenapa Pilih Dalila Handsock?


Dalila HandsockMenutup aurat tidak bermaksud kita tak boleh bergaya anggun. Tak hairanlah kenapa Dalila Handsock jadi pilihan ramai muslimah di Malaysia. Selain cantik dan menarik, sarung lengan ini sangat selesa dipakai sebab tidak melorot bila dah pakai lama.

Material Dalila handsock adalah daripada moss crepe dengan panjang lepas paras siku. Kain yang strechable menjamin keselesaan pemakai tanpa mengira saiz lengan berisi atau kecil. 

Paling best, Dalila Handsock ni tak ada getah di hujung lengan, jadi tak adalah rasa gatal terutama untuk mereka yang allergik getah. Lagipun kalau ada getah, handsock akan jadi ketat sangat dan rasa tak selesa sampai kebas tangan kan.

Jadi untuk tak nak rasa menyesal beli handsock, pilihlah Dalla Handsock ok, sejuk selesa dan bergaya! Gittcheww..

02// 2 Jenis Dalila Handsock


Dalila Handsock ni ada dua jenis ; 1 layer dan 2 layer ruffle. So boleh la pilih ikut selera nak jenis simple ataupun vouge gitu. 


Dalila Handsock Ruffle 1 layer
Ruffle 1 layer

Dalila Handsock Ruffle 2 layer
Ruffle 2 layer

03// Pilihan Warna Dalila Handsock


Pilihan warna memang meriah, senang nak mix and match dengan baju tau. Suka jenis pastel pun ada, suka warna bold pun ada. Pilih je mana yang berkenan, nak borong banyak-banyak pun okay je sebab harga murah, siap dapat free postage lagi, tapi takpe japgi aku akan cerita detail pasal cara nak beli. Meh usha warna dulu.


Pilihan Warna Dalila Handsock

Pilihan Warna Dalila Handsock

Pilihan Warna Dalila Handsock

Pilihan Warna Dalila Handsock

Pilihan Warna Dalila Handsock

04// Harga Dalila Handsock

Dalila Handsock 1 Layer Ruffle - RM12
Dalila Handsock 2 Layer Ruffle - RM15

Beli 10 pasang ke atas, akan dapat free postage! So kalau korang nak jimat berganda, jangan lupa order banyak-banyak terus, kumpul order beramai-ramai dengan adik beradik ke, kengkawan pun boleh, haha.

05// Cara Membeli Dalila Handsock


Korang boleh dapatkan handsock yang awesome ni dengan order terus dari ZZ Colection, ❤AuRaT DiJaGa MaRuAh TeRpELiHaRa❤ .


Facebook

Facebook Page

Whatsapp 
0134331007


Post a Comment

4 Comments

  1. first time tahu pasal dalila handsock ni. Comel ada ruffle macam tu

    ReplyDelete
  2. cantik dan sesuai untuk menutup aurat

    ReplyDelete
  3. Cantiklah handshock ni.. Cantik dan simple.
    Comel je tau sebab ade ruffle..

    ReplyDelete