Peniaga keropok lekor . Awasi mulut anda . Jangan bengap sangat .

Wednesday, July 6, 2011

Aku berdiri kat depan gerai kopok lekor tadi, tapi aku hairan aku tak dilayan-layan.Dia asyik je melayan awek-awek genit yang nak beli. Ok fine. Aku beralah , mungkin awek-awek genit tu tak cukup tenaga nak tunggu giliran, so aku yang gagah ni tunggu la . Tunggu punya tunggu , aku pun dilayan . Abang yang melayan aku ni bermisai kontot.

Abg kontot : Ye dik ...?
Aku           :Kopok ni 2 hinggit ya.
Abg kontot :Ok nah. (menghulurkan 5 ketul je)
Aku           :Eh,saya nak 2 rggt la,bukan sringgit.
Abg kontot :Sorry,lupa plak abg
Aku           :it's okey.
Abg kontot :Abg ni kalau cantik-cantik abg ingat la,kalau tak cantik cpt je lupa.
Aku           :pfffffffft~ =..= <--hidung mcm badak sumbu

Ok,aku amik,bayar trus blah.Rasa nak bakar je gerai buruk tu. 
Kalau pun aku tak lawa macam KIM KARDASHIAN, kau siapa nak kata aku tak cantik?

3 comments

Latest Instagrams

© Noor Maizan. Design by FCD.