Latest Posts

Rezeki Menang RM300 dari Contest Birthday Lazada

By March 30, 2017

Pemenang Contest Lazada

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah. Rezeki yang datang tidak putus, tidak berlebihan namun cukup untuk penganggur seperti aku meneruskan kehidupan tanpa mengganggu ibu bapaku. Dah tu nak menyara anak-anak lagi, maklumlah anak dara tapi ada ramai anak.....tuceng. Hahah.

Penyertaan aku yang INI telah berjaya mendapat tempat kedua dalam Lazada Blogger Contest tempoh hari. Bukan aku seorang ya, ramai rakan-rakan blogger lain yang turut bertuah. 

Rezeki Kak Shalimar membolot RM800 voucher Lazada, wowww memang best! Tahniah kak.

Manakala aku, sis Awa dan Husein Rider berjaya mendapat tempat kedua yang bernilai RM 300 voucher Lazada. Alhamdulillah rezeki.

Tak lupa Syed dan Busyra yang berjaya mendapat voucher bernilai RM150 sebagai hadiah tempat ketiga. 

Tahniah kepada semua rakan bloggerku dan tak lupa juga pada semua pemenang lain. 

Asalnya aku nak share pada esok hari tentang hadiah dari Lazada ni memandangkan esok ada lagi sehari bulan Mac. Hahaha. Tapi bila fikir balik, aku ada pengumuman nak cakap pasal contest Lazada yang baru ni so aku gagahkan buat short entry petang ini.

Jangan sedih untuk mereka yang tidak bernasib baik dalam contest haritu sebab Lazada menganjurkan contest baru dimana mereka mencari 8 pemenang untuk mendapat RM500 setiap seorang. 

Jangan lupa tengok syarat penyertaan di SINI.  Aku juga dah menyertainya, tak percaya bacalah entry INI

Ingat ni, sebelum 4 April tau!!! 





Follow

You Might Also Like

36 Readers ♥

  1. Tahniahhh Maii.. Murah rezeki, rezeki jaga anak anak tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...memang akan belanja dorang juga hasil voucher tu nanti, hihihi. nak beli toys.

      Delete
  2. Wahh murah rezeki kak Mai. Boleh la beli wetfood banyak2 belanja anak2 tu huhu.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah ada rezeki Mai. Kak ana tumpang happy 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Thank you kak Ana. Moga ada rezeki kak Ana next time.

      Delete
  4. Tahniah Mai....
    Dan gudluck dgn contest seterusnya..
    Cheers.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah tahniah mai. Doakan akk menang yang satu lagi pulak ye. Nanti share la apa yang mai beli dgn voucher tu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin... Semoga ada rezeki Kak Kinah pula. Hihihi kena buat satu pos khas ni...

      Delete
  6. Tahniah Mai!!! Banyak tu RM300 nak sikit!! haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewahhh dia pun menang, hahahaha.

      Delete
  7. Tahniahhh. Ramai jugak yg menang.

    ReplyDelete
  8. wahh...tahniah menang voucher rm300 tu..hehe..nanti nak buatlah contest ni..sbb tgh carik brg baby skg ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cepatlah join Nick, mana tahu rezeki baby ;)

      Delete
  9. tahniah Mai...Ummi pun tumpang gembira siap cerita kat member kat luar yg oh yg menang tu Mai, Awa, Syed tu kawan blogger...bangga wehh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ummi. Hahahaha tu la Mai pun selalu cerita pasal kawan dunia blogger kat Mama :P

      Delete
  10. tahniah sis!..moga dimurahkan rezeki lagi nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dear. Aamiin. Semoga rezekimu juga dimurahkan.

      Delete
  11. Tahniah mai.. Rezeki mai tu.. :)

    ReplyDelete
  12. Tak sempat join!!! T_T I saw this contest betul2 the next day after the contest ended. bTW BIG CONGRATULATIONS TO YOU!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaa jangan sedih, ada lagi satu contest tu, joinlah. hihihi.

      Thank you so much dear :)

      Delete
  13. Tahniah Mai, murah rezeki awak. Berkat jaga budak2 ni hehe bertuah dorang boleh pau makcik dia 😝

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Terima kasih Ira :D tu la kaki pow niiii

      Delete
  14. alhamdulillah rezeki tu mai =D
    Tahniah kepada semua blogger yg tpilih =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, terima kasih kak Ju :D

      Delete
  15. alhamdulillahhhh rezeki kita maiiii. hehe.. <3

    ReplyDelete
  16. wowww, tahniah Mai. RM300 tu :D murah rezeki Mai. doakan juga saya murah rezeki, ameeen :)

    ReplyDelete