GIVEAWAY BY BCSB : ROAD TO 100K VIEW

GIVEAWAY BY BCSB : ROAD TO 100K VIEW
Klik Untuk Join
Dulu masa giveaway pertama Kak Ana Suhana aku terlepas peluang nak join, jadi untuk giveaway kali kedua ini wajiblah join kan, hihihi.

Tahniah untuk Blog Bajet Ciput Selera Besar yang sudah hampir mencapai 100K pageview. Semoga terus maju jaya dari hari ke hari. 

Syarat-syarat:


1. Wajib follow blog BCSB. 

2. Wajib follow Google Plus. 

3. Follow IG bagi yang ada akaun IG. 

4. Tulis entri bertajuk GIVEAWAY by BCSB : ROAD TO 100K VIEW,  letak banner di atas dan backlink ke entri ni. Tinggalkan URL pada komen di bawah. 

♡♡♡

Ok semua syarat tu dah lama settle, cuma google plus je terlepas pandang sebelum ni, hehehehe. Pengakuan mahal ni, sebenarnya Mai terlalu amat jarang sekali bukak google plus sebab selalu blogwalking dari bloglist dan mereka yang datang comment kat sini je, hehehehe.

Hadiah yang Kak Ana nak kongsi dengan pemenang bertuah nanti sangat best ye. Both best! Kalau baca kisah punca aku tiada gambar konvokesyen degree haritu tahulah yang aku ni tak ada powerbank, kekekeke. 

Roman R539 Bluetooth Headset tu pun awesome. Kalau menang bolehlah guna kalau terdesak nak angkat call masa drive. Eh ye ke kegunaannya macam tu, hahaha tak pernah ada. Lagipun aku jarang pegang phone sambil drive sebab kereta manual. Hahaha tetiba cerita macam confident menang kan. 

Bukan....Aku nak bagitau yang hadiah giveaway Kak Ana kali ni adalah sebuah powerbank dan bluetooth headset, kalau nak tengok rupa kenalah intai kat SINI.

TIPS NAK MENANG?
Pemenang akan dipilih berdasarkan cabutan bertuah. Kalau kita komen banyak-banyak, setiap 5 komen kita Kak Ana akan tambah satu nama tambahan untuk kita. Jadinyaaaaaa, makin cerah peluang nak menang tu kan.

Apapun....Kalah menang adatlah pertandingan...Jangan fikir sangat, mehlah join ramai-ramai untuk support Kak Ana dan percepatkan misi 100K pageview tu tercapai! Hihihi.

Nak join? Cepat klik banner kat atas tu ok!


Follow

Post a Comment

15 Comments

  1. Terima kasih Mai join GA kak Ana. Semoga berjaya. Senarai peserta Kak Ana akan update nanti ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Mai. Nama peserta Kak ana dah update di sini ye.

      https://bajetciputselerabesar.blogspot.my/2017/05/senarai-peserta-ga-by-bcsb-road-to-100k.html

      Delete
  2. Terima kasih semua :D

    Kak Ana : Ok akak :D

    ReplyDelete
  3. good luck mai! join jgk nie ^_^

    ReplyDelete
  4. all the best, piqa join juga

    http://mawarberduri-piqa.blogspot.my/2017/04/giveaway-by-bcsb-road-to-100k-view.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    blogwalking dari GA yang sama
    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/giveaway-by-bcsb-road-to-100k-view.html

    ReplyDelete