Cabaran 30 Hari Blogging | Kids


Cabaran ke #26 , KIDS! Jom enjoy kegiatan baby babyku hari ini :D


Tengoklah aksi bebudak debab berbaju hijau tu, ahahahaha. Amboi kakak ngan adik sama jer sakan!


Adik Mok tension tengok kakak dia menari sakan, hahahaha.

Anak sendiri takda lagi, ada anak buah dengan anak kucing je, selain tu anak tekak. Okbai!😂
Previous
Next Post »

5 Comments

Click here for Comments
Reen Johari
admin
11/26/2016 8:56 PM ×

Hihi xpe.. Walaupun anak buah, anak kucing dan anak tekak saja. Sekurangnya anak buah boleh dispoil kan.. Tumpang kasih sayang anak buah.

Anak sendiri.. Tunggu dah berumahtangga nanti. Heh :p

Reply
avatar
11/26/2016 10:38 PM ×

ya Allah cute nyaaaa. gerammmmm

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
11/27/2016 12:53 AM ×

Hahaha tu la kak reen, tumpang kasih sayang anak buah jelah, sampai melimpah dah ni. hahaha, nasib baik kakak tak kedekut anak dia.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
11/27/2016 12:57 AM ×

Hahahaha, debab-debab semua...tak larat aunty nk dukung.

Reply
avatar
Unni Anje
admin
11/27/2016 3:56 PM ×

hahahahaha.. serupa mai :P.. wah!! da pink2 mai ... suke nya..

Reply
avatar

Tinggalkan pendapat/nota/surat cinta/amaran/soalan pada saya. Jika soalan saya akan menjawabnya, Jika nota cinta maka saya akan melawat blog anda semula.
Komen berbaur rasist, provokasi & lucah tidak akan dipublish. ConversionConversion EmoticonEmoticon