Cabaran 30 Hari Blogging | Petua Orang Lama




Previous
Next Post »

5 Comments

Click here for Comments
Unni Anje
admin
11/14/2016 11:00 PM ×

arr kan..santan tu sllu mak suruh buat..patut trambut ni tebal sgt..menahan nafs tu baru tahun , blh amalkn ni

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
11/15/2016 1:05 AM ×

Hahaha waktu nenek ada dulu nenek selalu bt santan kat rambut, lepas nenek meninggal, takda dh rawatan tradisional semua, huhuhu T_T

Reply
avatar
11/15/2016 11:22 PM ×

busyra nak gemukkan badan sebenarnya. tp busyra selalu salah tips. sbb fevret busyra air limau ais. memang tak naik2 la berat badan. haha

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
11/15/2016 11:32 PM ×

Hahaha, dah okay dh tu Busyra mai tgk...

Reply
avatar
11/16/2016 3:36 PM ×

Nice sharing.. YG No3 tu nanti nak cuba..
Anak akak mengalami masalah nie.. huhuhu

Reply
avatar

Tinggalkan pendapat/nota/surat cinta/amaran/soalan pada saya. Jika soalan saya akan menjawabnya, Jika nota cinta maka saya akan melawat blog anda semula.
Komen berbaur rasist, provokasi & lucah tidak akan dipublish. ConversionConversion EmoticonEmoticon