Rebut hadiah menarik sempena Year End Giveaway by Husnieyhusain!

Haluu Assalamualaikum semua! Eh tup tup dah hujunng tahun dah kita ni, lagi beberapa hari je lagi nak melangkah ke tahun 2018. 

Dah prepare ke korang. Mesti 2018 ni ramai geng sebaya aku akan menamatkan zaman bujang, ada yang akan dapat baby, ada yang dapat kerja tetap, ada yang tamat belajar dengan cemerlang. Semoga kita dapat meraih kejayaan ikut paksi masa kita sendiri. 

Kejayaan setiap orang berbeza. Apapun, didiklah diri agar selalu merasa cukup dengan rezekinya, kerana disitulah terletaknya kebahagiaan hati.

Baiklah panjang pula bebel. Actually entry kali ini aku nak ajak korang join Year End Giveaway yang dianjurkan oleh rakan blog aku Husniey Husain~! Dah join ke belum, mari lah beramai-ramai join, hihihi.

Ikutkan hati aku pun nak join korang rebut hadiah giveaway ni yang cukup lumayan. Hahaha apakan daya kali ini aku kena kasi chance kat korang untuk menang sebab aku jadi salah sorang penaja giveaway ni. Yay~! Meh-meh join ramai-ramai tau.

Giveaway ni tak lama tau, sampai 5 January 2018 je, haha. Sebab weols tak sabar nak bagi hadiah kat korang cepat-cepat. See tengoklah betapa semangat penganjur dan penaja ni, haha. Korang support tau!

Untuk maklumat lanjut dan nak tengok senarai hadiah, klik banner dibawah. Terima kasih & Good luck untuk semua~!

Klik Untuk Join


Follow

Post a Comment

16 Comments

  1. wah.. boleh terjah blog husniey husin ni.. nnt akak join ye.. btw, jemput join giveaway blog akak.. tinggal 5 hari je lagi nak tamat..
    http://www.ceriteraibu.com/2017/12/giveaway-bulan-cinta-by-dilah.html

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan..I'm a new blogger from blog S Diaries. Do follow my update at http://missbunnydiaries.blogspot.my/2017/12/year-end-giveaway-by-husnieyhusain.html

    ReplyDelete
  3. harap2 aku ada rezeki kat GA yg di sponsor oleh mai..

    ReplyDelete
  4. Semangat sungguh penganjur dan penaja letak tarikh tak lama pun..
    Sedar sedar dah nak penghujung Disember ni.. :)

    ReplyDelete
  5. Ingatkan Mai join giveaway ni rupanya salah seorang penaja hihi. Macam menarik, kalau rajin Lya join yee

    ReplyDelete
  6. assalammualaikum salam jumaat mai =D

    akak datang jalan2 dan nak wish all the best ! =D

    ReplyDelete
  7. Good luck Mai untuk 2018! Dah join GA ni haritu :D

    ReplyDelete
  8. Thank you semua yang join, moga ada rezeki kalian.

    ReplyDelete