Melancong ke SEEngapore Jimat dengan Traveloka Promo Code

Melancong ke SEEngapore Jimat dengan Traveloka Promo Code


Siapa suka melancong? Yeay, kita geng! Iyelah asyik bertumpu dengan kerja saja pun tak bagus juga, sesekali kenalah take a break dan keluarkan 'buku merah' kita tu, hehe. Jauh berjalan, luas pandangan, selain tambah ilmu, melancong, bercuti dan makan angin ni juga dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan dan melapangkan fikiran kita dari stress, nanti bolehlah sambung kerja dengan minda yang fresh kan...

Kalau cakap pasal travel ni, mestilah teringat dengan apps TRAVELOKA. TRAVELOKA ni adalah pakar dalam perjalanan/percutian. Alahh, kaki travel mesti tahu la kan, memang berguna TRAVELOKA ni dari nak tempah tiket penerbangan, sampailah nak cari hotel yang berbaloi. Memang awesome sangat! Dengan diskaun-diskaun hebat yang ditawarkan oleh TRAVELOKA, bukan saja kita mampu travel dalam negara, nak pergi luar negara pun boleh dapat harga yang berpatutan.

Traveloka SEEngapore - For a roaring good time!


Traveloka SEEngapore - For a roaring good time!

Pssttt, dengar kata bulan September ni banyak cuti berturutan kan, aduhh rugi tu kalau tak manfaatkan betul-betul. Dah tu pula sepanjang September ni juga TRAVELOKA buat promosi TRAVELOKA Promo Code SEEngapore - For a roaring good time!

Why Singapore? Why not? Hahaha. Sebut pasal Singapore paling terbayang dalam kepala mestilah Universal Studio Singapore, omg bestnya kalau dapat pergi. Lagi satu yang best pasal SEEngapore ni adalah banyak tempat yang 'instagram worthy' so kalau nak gambar yang hipstur dan cantik kena terjah lah. Antara instagram worthy places yang famous macam di Bayfront Ave, Haji Lane, Little India, dan Gardens by the Bay.

So, SEEngapore jom?! Yeah inilah masanya untuk kita grab peluang untuk bercuti bersama keluarga ke Singapore. Jadi, kalau nak manfaatkan promosi diskaun TRAVELOKA Promo Code ke Singapore pastikan kita menempah dengan TRAVELOKA lah.

Oleh sebab TRAVELOKA adalah "one-stop travel app" yang menawarkan kemudahan percutian ke Singapore, jadi tak perlulah runsing lagi nak plan percutian kita. Dari hujung jari kita dah boleh organize jadual penerbangan kita. Bolehlah kita banding-bandingkan harga tiket dari semua syarikat penerbangan yang available untuk tarikh pilihan kita tu. Bila dah siap beli tiket, kita boleh cari tempat penginapan juga. 

Discount untuk Tiket Penerbangan!


Apa yang menarik dalam promosi 'SEEngapore - For a roaring good time!' adalah diskaun hebat dengan potongan harga tiket penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore sebanyak RM50 flat rate discount

Tempahan tiket boleh dibuat sama ada melalui website atau aplikasi dalam telefon mudah alih dengan memasukkan code kupon dibawah. 

GOSG


Discount untuk Penginapan!


Eh of course la ada juga potongan harga untuk penginapan. Apa makna vacation kalau tak tidur semalam dua kan. Dapat penat je lebih kalau perjalanan balik hari ni. Nak explore apa pun tak sempat nanti sebab kekangan masa.

The best part is untuk tempahan hotel pun akan mendapat potongan diskaun! Ya, dengan membuat memilih lokasi penginapan melalui aplikasi TRAVELOKA, kita boleh menikmati tawaran potongan tempahan hotel sehingga 20% di Singapore!

Tiada kupon diperlukan untuk kita dapatkan potongan 20% ni, cuma perlu pilih sahaja mana-mana hotel daripada senarai hotel yang terlibat. Mudah kan?


Cara Membuat Tempahan 


Melancong ke SEEngapore Jimat dengan Traveloka Promo Code


Buat tempahan guna aplikasi TRAVELOKA ni memang mudah je, tapi kalau nak lagi mudah pastikan kita download aplikasi TRAVELOKA APP dalam Play Store or App Store kat smartphone masing-masing. 

Kemudian lepas dah decide tarikh dan destinasi kita (SEEngapore!), search dan book flight kita dalam aplikasi TRAVELOKA APP ok. Suka hatilah nak pilih penerbangan apa, asalkan menepati bajet percutian kita lah, hihi.

Selepas dah book flight, pilih payment method untuk membuat pembayaran. Jangan lupa masukkan code coupon 'GOSG' dan klik button apply. 

E-ticket akan dihantar dalam email atau boleh save dari TRAVELOKA APP itu sendiri. Settle! Semudah 1 2 3 je boleh travel ke luar negara kan. Hihihi.

Syarat-Syarat Tempahan Untuk Promosi SEEngapore - For a roaring good time


Promosi TRAVELOKA Promo Code SEEngapore - For a roaring good time ini berlangsung dari 1 September sehingga 30 September 2018 (tertakluk kepada perubahan). Maksudnya kalau kita nak tempat tiket flight dengan potongan harga, kena buat tempahan sebelum 30 September inilah.

Tarikh ini hanya untuk tempah tiket je tau, tapi tempoh perjalanan tiada limit tarikh pon. Ikut suka hati lah nak pergi bercuti bila pun, bulan ini ke, bulan depan ke, hujung tahun ke, asalkan tiket tu beli siap-siap sepanjang sebulan promosi ni berlangsung. 

Promosi MYR50 flat rate discount ini hanya sah untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia dalam satu booking ID tau.

Jadi, jangan lupa gunakan kupon kod "GOSG" sewaktu pembayaran tiket flight, dan pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari senarai hotel-hotel yang terlibat untuk menikmati penjimatan maksimum untuk penerbangan dan penginapan. Bila dah jimat banyak untuk dua perkara ni, bolehlah spend duit lebih sikit untuk makan dan shopping! Yippie!

So tunggu apa lagi, cepat klik >>> SEEngapore TRAVELOKA Promo Code <<< sekarang untuk grab peluang untuk melancong ke SEEngapore!

Follow

Post a Comment

7 Comments

  1. bestnya boleh ke seengapore! Memang cuci mata sangat dekat sana sebab banyak tempat cantik!

    ReplyDelete
  2. menarik. memang plan nak ke Singapore tapi tatau bila sebab asyik tunda hehe..

    ReplyDelete
  3. mmg syok Singapore ni...terasa nak repeat dan nak cover apa yg tak sempat cover dulu..hehe

    ReplyDelete
  4. last p spore 2012...booking dgn traveloka best ni sbb ada coupon bole dpt diskaun..mmg dh byk kali booking thru traveloka

    ReplyDelete
  5. wah tercapai lah impian mama kalau dpt harga murah mcm ni

    ReplyDelete
  6. Bolehlah honey moon ke Spore, Mai

    ReplyDelete
  7. kalau ada rezeki lebih, boleh la visit singapore lagi.

    | blog aimanabdullah |

    ReplyDelete