Rasa Macam Mandi Bunga dengan Rose Shower Gel Green Herbology

 Rose Shower Gel Green Herbology

Rose Shower Gel dari Green Herbology

Tak kisah berendam dalam bath tub, atau di bawah pancuran 'shower', masa mandi adalah antara masa 'me-time' paling terbaik dalam hari kita. Selain menjadi masa terbaik untuk brainstorm idea-idea bernas, masa mandi juga adalah time untuk aku release segala tension seharian.

Bab memilih shower gel, aku agak cerewet. Sebab itulah aku tak berkongsi shower gel yang sama dengan husband aku. Haha. Shower gel yang menepati citarasa mestilah yang tak tinggalkan rasa lekit lepas bilas (rasa macam badan tak bersih), wangi, dan paling penting, lembut untuk kulit sensitif aku. 

So baru-baru ni aku ada cuba Rose Shower Gel dari Brand Green Herbology dan sangat teruja nak share dengan korang pasal shower gel ni tau. I'm in love! 

Rose Shower Gel dari Green Herbology

Kalau korang nak tahu, Green Herbology ni brand yang keluarkan banyak produk-produk berasaskan alam semulajadi. Salah satunya adalah Rose Shower Gel ni. 

Kandungan Rose Shower Gel 

Selain vitamins dan mineral, Rose Shower Gel ni mengandungi ekstrak rose, rosemary oil dan calendula. Semua kandungan ni sangatlah baik untuk memastikan kulit sentiasa hydrates, so sentiasa lembut bila disentuh. 

Kandungan anti-oxidant pula membantu melindungi kerosakan kulit disebabkan oleh faktor persekitaran dan usia.

Ekstrak rose dan hydrosol pula dapat mengelakkan stress dan memberi ketenangan pada badan dan minda. Sedap baunya tau, tahan lama pula tu.

Sesuai untuk semua jenis kulit.

Rose Shower Gel dari Green Herbology

Rasa Macam Mandi Bunga dengan Rose Shower Gel Green Herbology!

Honestly, sabun ni tak ada buih yang banyak tau. Tapi normal la sebab sabun ni kan berasaskan bahan-bahan natural sahaja.

Rose Shower Gel dari Green Herbology ni 100% plant base tau! SLS dan Paraben-free. 

Tapi rasa bersih sangat lepas bilas. Tak ada sisa melekit ke apa ke. Kulit rasa fresh dan wangi. Bau dia pulak, buat rasa macam tengah mandi bunga dua kali sehari gitu, haha.

Rose Shower Gel dari Green Herbology


Perfect for an awakening shower in the morning or a restorative one at night. Bau wangi yang membantu wujudkan suasana relaks masa mandi. Tenangkan badan yang penat, perasaan-perasaan tegang penat WFH sepanjang hari. 

So...I absolutely love this and definitely will repurchase! 

Kalau korang nak cuba, boleh dapatkan di Greenherbology.com  . Beli cepat tau sebab sekarang ada 20% DISCOUNT sehingga 30 SEPTEMBER 2021 ni. 



Green Herbology Sdn Bhd

Address
21, Jalan Utama 1/2, Taman Perindustrian Puchong, Puchong Utama 47100 Puchong Selangor 

Email
greenherbology@gmail.com

Website 




Post a Comment

7 Comments

  1. Yan berminat bolehlah mencubanya

    ReplyDelete
  2. Wah, nampak menarik produk nie... Boleh la akak cuba nanti sebab akak memang suka yang wangi-wangi nie..

    ReplyDelete
  3. mesti segar dan terbau-bau je haruman bunga ros lepas mandi

    ReplyDelete
  4. happy betul kalau lepas mandi bau bunga semerbak. Sekarang ni memang suka sabun dengan bau floral. thanks suggest sabun ni :)

    ReplyDelete
  5. menarik..boleh la beli nanti

    ReplyDelete